سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ما فرهنگ دوست یابی بین دختران و پسرانتان را رایج کردیم در حالی که شما پاک ترین مردم بودید و حالا پست و بیچاره هستید!

به گزارش شیعه آنلاین، «من یهودی هستم و افتخار می کنم!» عنوان مقاله ای است که اخیرا یک جوان آمریکایی آن را منتشر کرده است.

او در این مقاله نوشت: من یهودی هستم و افتخار می کنم! امروز تصمیم با ماست. ای اعراب و ای مسلمانان، شکوه و عظمت شما از بین رفته. آیا ندیدید که ما با زیرکی با شما چه کار کردیم؟! در خیابان های شما راه رفتیم و وضع شما ما را به شگفتی وا نمی دارد آیا می دانید چه کار کردیم؟!

با همه سادگی حجاب دختران شما را برداشتیم و به وسیله آن [حجاب های کنار زده شده]، قرآن شما را پوشاندیم. شما تحت فرمان ما قرار گرفتید! شما را آن طور که می خواهیم و در زمانی که خواستیم به حرکت وا می داریم. شما یک دین کامل بودید ولی ما باعث شدیم که دین شما فرقه فرقه شود، لباس هایمان را به شما صادر کردیم. به بازارهایتان نگاه کنید، همه این لباس ها عامل هتک حرمت شماست و جالب است که همه شما به آن گرایش دارید. شلوارهای جوانانتان پایین کمرهایشان است و نمی دانید که این از صفات قوم لوط است.

آن وقت شما ای نادان ها فریاد می زنید: یهود سرزمین ما را دزدید و به آبروی ما توهین کرد. شما کجایید؟! در خیابان ها دخترانتان را با چه تمسخری اذیت می کنید! شما در حال سقوط و نابودی هستید در حالی که پیشرفت درسی شما برای ما شگفت آور نیست. پس شما را به خط مشی های کسالت آور مجهز کردیم و تلویزیون های شما را با برنامه های فریبنده و گمراه کننده پر کردیم. دیگر به چیزهایی که اهمیت دارد فکر نکردید و نیازی نیست که بگویید چه چیزی فکر شما را مشغول کرده است؟! پس ساکت بمانید!

ما فرهنگ دوست یابی بین دختران و پسرانتان را رایج کردیم در حالی که شما پاک ترین مردم بودید و حالا پست و بیچاره هستید! پی بردیم که زبان شما (عربی) فصیح ترین زبان است و با آن قرآن را می خوانید پس به شما گفتیم که زبانتان عقب مانده و مربوط به گذشته است. فورا از آن رویگردان شدید و به زبان های ساختگی و دروغین افتخار کردید.

دولت های شما محیط علمی را برای شما فراهم نکردند و این مسأله دانشمندانتان را وادار به فرار به کشورهای غربی کرد یا این که در کشورهایتان ماندند و در پایین ترین مرتبه زندگی کردند.

بگویید: پدرم و پدر بزرگم این چنین آن چنان بودنند در حالی که خود شما چیزی نیستید، ما شما را این گونه دوست داریم و می خواهیم این گونه باشید!

وحدت کلمه شما ما را متعجب نمی کند پس مسجدی از شیعیان را منفجر می کنیم و می گوییم اهل سنت منفجر کرد یا مسجدی از اهل سنت را ویران می کنیم و می گوییم کار شیعیان بود.

پس شما را به این شکل رها کردیم تا این که آتش جنگ بین شما شعله ور شد! به شما برگه هایی را برای خواندن دادیم و فیلم هایی که آنها را در اخبارتان پخش می کنید برای اینکه بین شما فتنه بیندازیم. به شما یک سرگرمی به اسم «بهار عربی» دادیم که با آن بازی می کنید تا آتش جنگ را بین شما برافروزیم آتشی که تا همه شما را نسوزاند، خاموش نخواهد شد.

من یک یهودی آمریکایی هستم و افتخار می کنم!

گفتنی است، می توان گفت با وجود بی شرمی و گستاخی این جوان یهودی آمریکایی، اما متاسفانه باید گفت که او راست می گوید. خدایا حال همه مسلمانان را اصلاح بگردان.
قضاوت با شماست



تاریخ : چهارشنبه 94/4/31 | 3:27 عصر | نویسنده : علی نورسته | نظر

 

کمی بهتر به دور و اطرافمان نگاه کنیم


داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که تخم مرغهای شما توسط چند خوک بدطینیت دزدیده شده و شما نیز با تمامی بستگان خود که شامل انواع پرنده می‌شود برای آزاد کردن تخم مرغهای خود و از بین بردن این حیوانات بد جنس به آنها حمله می‌کنید. هر چقدر که شما بتوانید با تعداد کمتری پرتاب ،خوکها را از بین ببرید دارای امتیاز بالاتر و در نتیجه ستاره های بیشتری خواهید بود که به ارتقاء امتیاز و رتبه شما در بین دوستان خود کمک فراوانی خواهد کرد. برای این کار ،شما باید با استفاده از منجنیق ،پرندگان خود را به سوی ساختمان‌های نامتعادل خوک ها پرتاب کنید تا بتوانید تخم مرغهای دزدیده شده خود را پس بگیرید. 
محوبیت این بازی به حدی است که میکائیل هد رئیس اجرایی شرکت سازنده این بازی در گفتگو با مجله سرگرمی ورایتی گفت که این شرکت و چندین شرکت هالیوودی در حال مذاکره هستند تا این بازی به یک داستان سینمایی بدل شود و البته تریلر شبیه سازی شده سینمایی آن که خود شرکت فنلاندی آنرا تولید کرده است در یوتیوب بیش از 5 میلیون بازدید داشته است. این پایان اپیدمی چرندگان خشمگین نیست و خبر نخستین پارک بازی کودکان، الهام گرفته از بازی پرطرفدار "انگری بردز”( Angry Birds) در فنلاند، نشان دهنده محوبیت روزافزون این پرندگان بد اخلاق است! 
آغاز بهره برداری ها 
در ایران نیز یکی از محبوب ترین بازی های موجود پرتاب همین پرندگان خشمگین است! و بسیاری از جوانان و نوجوانان ترجیح میدهند که اوقات خود را با این بازی ساده و در عین حال جذاب سپری کنند.حال که این بازی توانسته است محبوبیتی جهانی کسب کند، و بسیاری از مردم دنیا به نوعی به این بازی وابسته شده اند، زمان بهره برداری نیز فرارسیده است و سازندگان آن میتوانند از اهداف پنهان خود رونمایی کنند.


در نسخه پیشین این بازی (Angry Birds Space) در یکی از مراحل آن، شما مجبور بودید به موانعی حمله کنید که شباهت بسیار زیادی به برج میلاد در تهران و همچنین نقشه کشور ایران داشت. و پیروزی شما در گرو حمله به این نماد ها بود.


 

اما این پایان خصومت سازندگان این بازی نبود و این بار و در نسخه جدید این بازی (Rovio mobile ltd ver: 2.2.0) شما موظف به تخریب موانعی هستید که شباهت خاصی به مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان دارند. برای رسیدن به اهداف بازی باید بارها و بارها مسجدی را خراب کنید و همچنین خوک هایی که داخل مسجد ساکن هستند را باید از بین ببرید! 


 

بهره برداری های سیاسی و نژاد پرستانه از بازی های رایانه ای و محصولات سرگرم کننده حربه جدیدی نیست و همواره این روش در راستای تهاجم فرهنگی به باور های مسلمانان و به ویژه ایرانیان مورد استفاده بوده است. 

اما نکته مهم است این است که آیا جوانان ایرانی و یا مسلمانان دیگر کشور ها که تا پیش از این، از انجام این بازی لذت می برده اند حاضر هستند که این بازی را تحریم کنند و یا اینکه به تخریب مساجد ادامه خواهند داد؟

در آینده أنگری بردز ایرانی:

 

با تشکر از حسین سرمدی

 

 




تاریخ : چهارشنبه 94/4/31 | 5:0 صبح | نویسنده : علی نورسته | نظر


سه شنبه است...برای تعجیل در فرج آقامون،صاحبمون،امام زمانمون

صلوات




تاریخ : سه شنبه 94/4/30 | 9:55 عصر | نویسنده : علی نورسته | نظر

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مدنگر بودن در بین قشر جوان جامعه ما اسیب هایی رو داره میزنه بر روح و روانشون که بعضی مواقع غیر قابل جبرانه

کسی با به روز بودن مخالف نیست،ولی میشود قبل از هر اقدامی کمی به این حرف باندیشیم که واقعا به چه قیمتی میخواهم با مد روز حرکت کنیم....حال میخواهد این به روز بدون در فکر و عقیده باشد یا در ظاهر و تیپ انسان.نگاه به گذشته همه چی را روشن میکند....

همانند کلام اون بزرگ که گفت:ما انقلاب نکردیم که گوشت و مرغ ارزان بشود،انقلاب کردیم تا بی غیرتی ارزان نشود.

در کربلا سپاه کفر در مقابل نوری از حقیقت بخاطر اندی ثروت و خوشه ای از گندم ایستادن و امام زمانشون رو کشتن.

حال ما هم در کربلا هستیم.همچون کلام امام معصوم(ع)که فرمود:کل ارض کربلا،کل یوما عاشورا

جوان جامعه باید خودشو هر روز در گودال قتلگاه زمان خودش ببینه که چطور داری با اعمالش به امام زمانش تیر و شمیشیر میزنه...

اصلا تا به حال به اعمالی که در طی روز انجام میدیم فکر میکنیم....که اصلا چه کار مفیدی لااقل برای خودمون انجام میدیم؟حالا امام زمان(ع)بماند..دخران و پسران جامعه چقد تفکراتشون مثبت اندیشیه.چقد به رفتاراشون از نظر اخلاقی نگاه میکنند..چقد به ظاهر و باطنشون اهمیت میدن از نظر امام زمان(عج)

جوانی که در کشور شیعه زندگی میکنه ولی نماز نمیخونه چطور انتظار پیشرفت تو زندگی داره؟البته این بستگی داره ما پیشرفت رو چی بدونیم.

دختر و پسری که حجابشون رو رعایت نمیکنن در کشوری که امام زمان(عج)رفت و امد میکنه چطور انتطار دارین تو این جامعه حرمت نگه داشته بشه..

و.....

آیت الله بهجت:ما امده ایم تا با زندگی کردن قیمت بگیریم نه به هر قیمتی زندگی کنیم

معنی درست زندگی کردن در تفکر شما جوان شیعه چیه؟

یاعلی.




تاریخ : سه شنبه 94/4/30 | 6:29 عصر | نویسنده : علی نورسته | نظر


  • paper | فروش بک لینک | بک لینک